omglolipop

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2011

Mitt andra EGNA INLÄGG :D <333

Av Elmo ♥ ♥ - 26 oktober 2011 19:52

Tjobre köttbulleh !


Kom hem från Konståkning nyss, mihiih.

OchOch vet ni ?

Dom andra ska testa märke 5 imorgon, jag tog det för några veckor sen dom klarade det inte D,:

Men vet ni ?, hon sa att jag kunde testa 6ans ?!

Okey.. tänkte jag , men iafl tror inte jag klarar det o.O

Ifall ni inte visste så är 6ans märke det sista.

Mihihih x)

 

Men nu ska jag.. göra.. äh ... nått.. typ .. javenneh ?

Läxor måste jag väll göra då.

Vet ni en till sak jag är inte flummig nu, mihihi bara liite   


Men PUSS !


/MOLLY !

Ps. Vi är typ bäst , kejkej ?

Mihiihih ego.


Ifall ni typ ville veta så har jag en liten egen blogg med, som heter ...

damm..damm...dammm... DAAAMMMMMMM  (P) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  

http://www.trollan.bloggplatsen.se <- ♥

Mobba inte färgen om ni går in den är grisrosa, det är sött (y)

Fast om jag ska vara ärlig så orkar jag inte byta xP



Okej, hejdå alla .. äh.. kisskorvar, omogen jag är vah ?

Mihhiihih, puss.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elmo ♥ ♥ - 22 november 2011 14:57

Heej! Länge sen vi skrev ;) Men iallafall idag så är Elin och jag, vi fick gå hem tidigare från skolan för skolsyster sa det.., VI HAR INTE MENS SOM KILLARNA TRODDE!!!! hursomhelst, nu står Elin i duschen, jag ska snart duscha okkå när hon är kl...

Av Elmo ♥ ♥ - 30 oktober 2011 18:23


Nu ska jag till My L och sova där hon ringde nyss (y) Nice ,♥   Herrå och sov gott söta ungar <33   Puss.   Okey det är jag på bilden. Mobba inte xd     ///Mollboll xd ...

Av Elmo ♥ ♥ - 30 oktober 2011 09:30

Godmorgon äter godis,chips, och dricker cola nu och ser film satt på den vi 8 typ nu är klockn 09.31. Ska äta frukost nu puss ...

Av Elmo ♥ ♥ - 30 oktober 2011 00:04

Heej just nu är klockan 00.05 spöööktimma haha x)Jennifer sover och vi ska det efter det här .. Vi har varit inne på min iphone och jennifers iPad som vi skriver på nu :) Men nu kollar Elin bilder på min mollys mobil just nu kollar hon en video heh...

Av Elmo ♥ ♥ - 28 oktober 2011 23:13


FIIIFAAAN LINNI ÅKTE UT, NU SKITER JAG I ATT SE IDOL ÄNDÅ SKIT UTAN HENNE ♥♥♥   Ni som tkr hon är dålig är döva -.- Hon är grym (y)   ♥♥ LoveLinni ♥♥   (fortsätter ändå damp lyssna på dej...

Presentation


TjenareTjenare ♥
Elin:Jag ä 11år gammal o har 2 syskon,jag tycker om alla färger !♥
Molly:Jag ä med 11år,jag älskar alla färger mest rosa Trorjag ♥
Älskar djur, mest min kanin Molle♥
Komentera ♥
Läs ♥
Följ ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards